
"September is historisch gezien bearish voor Bitcoin en velen noemen het 'De vloek van september'.
We betwijfelen of 2024 dit verhaal zal versterken:
– De maand begint op een lage toon, met opwaartse katalysatoren
– Als iedereen het verwacht, is de kans kleiner dat het gebeurt (Soros' reflexiviteit)"

"Voelt u zich bearish? Sinds de opening van de markt in september… heeft Bitcoin de NASDAQ 100 aanzienlijk overtroffen. Bekijk hieronder de BTC-QQQ-prestaties.
In het verleden was dit een zeldzame aanblik op dalende dagen, in de toekomst vermoeden we dat het gebruikelijk zal zijn.”

Stop met te veel betalen voor je crypto. Bij de Amsterdamse exchange Finst handel je tegen de laagste tarieven van Nederland, zonder verborgen kosten.
👀 Bekijk Finst nu ›Let op: Beleggen in crypto brengt risico’s met zich mee. Handel alleen met geld dat u kunt missen.
Loading