
"Ik neem dit serieus. Vanaf volgend jaar ben ik van plan om alleen nog maar publiekelijk (in blogs, talks, etc.) L2's te noemen die stage 1+ zijn, met misschien een korte respijtperiode voor nieuwe echt interessante projecten.
Het maakt niet uit of ik heb geïnvesteerd of dat je mijn vriend bent; fase 1 of failliet.
Meerdere ZK-rollup-teams hebben me verteld dat ze op schema liggen om eind dit jaar fase 1 te bereiken. Ik ben benieuwd hoe dat gaat gebeuren!
Natuurlijk moeten we geen zijwieltjes weggooien, want we zijn er eigenlijk zeker van dat de bewijssystemen veilig zijn; dat zou onverantwoord zijn. Maar fase 1 (75% drempel voor de raad om het bewijssysteem te negeren, 26%+ van de raad moet buiten het rollup-team vallen) is een zeer redelijke gematigde mijlpaal. De multisigs waar ik in zit, hebben al jaren geen enkele liveness-fout gehad, laat staan 26%.
Het tijdperk van rollups als verheerlijkte multisigs loopt ten einde. Het tijdperk van cryptografisch vertrouwen is aangebroken."
Stop met te veel betalen voor je crypto. Bij de Amsterdamse exchange Finst handel je tegen de laagste tarieven van Nederland, zonder verborgen kosten.
👀 Bekijk Finst nu ›Let op: Beleggen in crypto brengt risico’s met zich mee. Handel alleen met geld dat u kunt missen.
Loading
I take this seriously. Starting next year, I plan to only publicly mention (in blogs, talks, etc) L2s that are stage 1+, with *maybe a short grace period* for new genuinely interesting projects. It doesn't matter if I invested, or if you're my friend; stage 1 or bust. Multiple